Powered By Blogger

Friday, December 17, 2010

i'm back!!

yeah......

akhir nye dpt gk update....haha....fuh byk bnda la jadi sepanjang internet wat hal ni...xleh nk on9 beb.....sabar jela...

aish xtau nk stat dari mane la plak....ok2....1st skli nk heboh satu kg yg aku dh lulus test kete.....giler berlagak kan....hehe....ala bagi la peluang aku nk berlagak skli skala......bkn sng woooo nk dpt lesen....mau berulang alik g blaja kete 3 4 bulan....hahaha....so alhamdulillah la....pada korang yg sudi doakan aku 2, terima kasih byk2 ye....hehe...

pas2 kan aku ade la g orientasi utk program biotechcorp....program ni utk graduate yg ssh nk dpt keje...especially yg amik cos sains....cam aku la kan...huk3....orientasi ni kt hotel istana KL....jadik kne g sane la....rmai gk kwn2 aku dpt....so cam best la time orientasi 2....dpt jmpe kwn baru....and kat sane gk aku dapat pk ape aku nk bt ngn ijazah yg aku dpt ni.....nk keje bidang ape....nk sambung master ke x....ptt nye ak proceed ngn training ni selama 6 bln tp sbb xde transport sume campur ngn parents aku yg bg xnk bg je, aku tarik diri jela....huhu...xpela...mayb ade rezeki kt tmpt lain kan....kan?

nk cite ape lg ek....byk sgt kt kpla ni smpai lpe...hehe...xpe2....lain kali aku sambung lg ye...

No comments:

Post a Comment